Tema: Ats.: Kakavos produktai ir miegas - ar pastebėjote ryšį?
Autorius: Sniegas
Data: 2016-11-12 13:24:43
Man ne stresas ar nervai, o kofeinas sukelia nemigą. Ir ne man vienam.

"Tomas"  parašė naujienų news:o05gfh$vdp$1@trimpas.omnitel.net...

Nera jokio ryshio. Galiu priesh miega ikalt stiprios kavos uzhsikasdamas
shokolado plytele ir po 5 minuciu nugrimzt i saldu miega. Nemiga nuo nervu,
nuo stresu ir itampos buna.