Tema: Re: savizudybes interesas.
Autorius: ibizza party
Data: 2016-10-22 09:53:21
kip kam pasiseka, sako jei ir yra pragaras
tai zemej tiksliai yra. ir ligoninej buvau,
maciau visokiu atveju ir narkomanu maciau,
kiti sedi iki gyvos galvos ar rokisky ar
kalejime, zinom gi kalausis, kedys, ir kiti.
mirtis vaistas nuo visu ligu.

"tikrasis sbalen"  wrote in message news:nue3jc$gef$1@trimpas.omnitel.net...

mirtis ateis savaime
skubinti ja reikia, jei neitiketinai fantastiskai chujova gyventi

tu pries tai perkentesi ligas ir slykscia senatve
as maciau kaip ligonineje blaskosi
zmones prarade save
lipa is lovu nukarusiais kiausais
jiems VIENODAI JAU
slaugose kvapas ismatu myzalu

pasakos apie grazius senelius yra pasakos

jei reikes as nudesiu save

bet ne sekunde anksciau kol to nenoresiu
bijau kad meluoju

"ibizza party" <welcome@gmail.com> raš? news:nudp36$dfv$1
@trimpas.omnitel.net: