Tema: Re: Sūrus vanduo vs akys
Autorius: dz
Data: 2016-09-25 21:26:11
man ir grauzia, plius dar as nuo vaikystes priprates nardyt atsimerkes,
gerai budavo gaudyniu zaidziant ties boksteliais...zodziu surus vanduo man
aplamai ziauriai nepatinka, buvau cia neseniai afrikoj tai jura - suru,
baseine suru, is krano ir duse vel suru...tai veida su mineraliniu
prausdavau:)

"F00F"  wrote in message news:ns8b3j$8ed$3@trimpas.omnitel.net...

Maudantis Viduržemio/Egėjo jūroje, kažkaip graužia akis. Čia taip turi būti
ar tik man taip sekasi? Mačiau, daug besimaudančių būna su akiniais arba
plaukioja nekišdami galvos po vandeniu, bet tai gali būti ir nesusiję. Kiti
nardo be akinių ir, atrodo, viskas jiems gerai. Gal reikia priprasti?