Tema: Re: Standartine britva
Autorius: svyt
Data: 2016-09-24 08:21:30
Zjb, blyn vokiskas uz eura jau 50 kartu krito. Aisku, kai daiktas
 ilgam kaina nesvarbu, bet vistiek kazkaip sitiek moket nesinori,
 juolab tai ne dovana, o kaprizas, su ne taip jau ir butinom
 funkcijom. dar, kas naudojates, kur perkat ir kokias britvas, nes
 man jos moment atsimpa, o kazkoks vienkartinis bic jau metus
 naudoju, juo "apdaila" darau, nes nereguliojama britva linkes
 apsipjaustyt, tai tik ilgus plaukus ja pravarau, reguliuojama but
 sprendimas ar blyn, galetu kinieciai skirtingas puses skirtingu
 palinkimu padaryt.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----