Tema: Re: pasimatavau spaudima 208/135
Autorius: sbalen
Data: 2016-05-04 10:59:33
matai kaip viskas atitinka. dirbau pas toki verslininka, ede man
smegenis, kam neteisingai kvepiu rytais. pats ta darydavo vakarais.
normaliai atrodantis zmogis, be antsvoriu, kazkas ne taip visgi buta,
pyst insultas ir nebeatsigavo. sportuokim daugiau.
o as su savo zalingais iprociais vis tebegyvas.
Salantuose buvo gyveno Pranis Kriukinis, lengvai kvanktelejes, skrebt
skrebt kriukiais prie taves ir paklausia "o kad tave liaiduosim" ?
nes uz sedejima prie lavono ir duobes kasima duodavo pavalgyti ir
ISGERTI.