Tema: Re: kas yra paranoja ?
Autorius: anthrax
Data: 2016-03-27 09:01:55
taigi man pavojinga rasinet, jeigu as kazkokia dar ten itaka realiai
darau, tai dar mane nukepts ir viskas, tada jei is tiesu darai itaka,
buk profesionalu kazkokiu. cia nenormalu yra sedet ant motinos
sprando ir itaka daryt. juodo jumoro valstybe. bent jau ramanauskas
tai jisai uz tai gauna bapkes. zirinovskis irgi nezinau kiek bapkiu turi,
bet turi nelieciamybe ir normaliai susitvarkes gyvenima.
pvz tokio zirinovskio amerikonai nepripazista, jie rusu kalbos is viso
nesimoko, jie yra priesininkai. cia yra ne show, cia kova...
tokio ramanausko irgi niekur nepripazista, tik lietuvoj. o kodel?
todel, kad yra nacionalinis interesas.

"Barzdukas"  wrote in message news:nd6mpq$66k$1@trimpas.omnitel.net...

Tu taip samprotauji po vaistu ar be ju? Nes panasu kad tavo galvoje tikrai
chaosas. Turejau kaimyna 36 metu, kurio netekom per kaledines sventes. Jis
apie psichiatrinio gydimo istaigas tik teigiamai atsiliepdavo(atbuvo beje
kokia 20 kartu). Buvo epileptikas, pats sau kviesdavo medikus kad isveztu
ten.
Turejo invaliduma, gaudavo pasalpa; dziaugesi gyvenimu.Darbo birza siulydavo
darbus ir eidavo dirbt ten kur nusiuncia (darbdaviui beje kazkokios
lengvatos jei invalida priemi). Kodel tu lengvatom nesinaudoji? Pvz viesasis
transportas, vaistu kompensancijos ir t.t.