Tema: Re: Pastebejimas
Autorius: anthrax
Data: 2016-03-25 12:27:47
kas yra rukymas ? jei jau nori demesio. as pvz rukau, nes
kai rukai apie nieka negalvoji, visiskai atsiriboji nuo pasaulio
tai sukelia labai dideli dziaugsma, jei yra dar pakelyje cizu
tai tiksliai zinai, kad ta diena nugyvensi pilnaverti ir pilnatviska
gyvenima. tai koks skirtumas kokia cigarete, jei ta pati sudetis
tai nera jokio skirtumo, turiu omeny jei yra ten nikotino ir viso
kito?

"Lavonas"  wrote in message news:ncsuc1$ojj$1@trimpas.omnitel.net...

Sheip rukau paprastas cizas, bet turu ir achujena e-cigarete.

Tai vat shindi padareu atradima, kad rukant e-ciza ne taip nunesha stoga :D
O parukymo effektas yra tas pats :)
Krc malionus atradimas man, kaip pasishventusiam  alkoholikui :D

woohoo! :D

P.S. Trolis mane su zemem turetu daba sumaishyti :D

Pagarbiai,
Lavonas