Tema: Re:Q: sveikatos tech apziura. Kur?
Autorius: news
Data: 2016-02-04 08:10:08
Grybo g teko lankytis del problemos. Tai ispudziu nepaliko.
 Pagrindinis tikslas nulupti pinigus ir pridaryti kuo daugiau
 proceduru. Net po rentgenu pakiso del slogos.... teko kardiolitoj
 lankytis profilaktiskai. Tai ispudis labai geras. Konkreciai ejau
 pas kordiologa. Ten is tyrimu pamate kas jau paauglystej buvo
 diagnozuota, pries tai buvau dar 2 vietose tai nieko
 nemate.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/