Tema: Re: Skausmas kairėje pusėje pilvo
Autorius: 222
Data: 2015-11-21 18:46:47
Man jau 2 metai skauda, o ypac jauciu po kokio nors baliuko... kai visko
privalgau ir dar isgeriu...
Nes jei ikalu 100gr tai nic niekas nebeskauda...

Gaunu kaip sakei talona po savaites, tada siuntima pas kita daktara po
menesio, tada tas raso siuntima kompiuterinei dieagnostikai dar po 2menesiu,
tada dar gaunu siuntima dar kolonoskopijai jau i Vilniu dar po 2menesiu,
tada su atsakymais gryztu pas savo seimos daktara ir jis pasako, kad niekas
nemato blogo ir kad niekas cia negali skaudet....
Supranti !!!   O man vistiek skauda... nes juk negaliu pastoviai po 100gr
vartot...
na nevertoju nieko menesi, du... skauda....
Suvartoju 100gr... jauciu kaip uzdegina ir uzkaista viduriai.... ir liuks...
2 dienas niekas nebeskauda.... na kol isgaruoja alkoholis turbut....

Ir taip apsukiau per 2 metus jau 2 ratus.... jokio gydymo negavau....visi
tik tiria ir nieko neranda....

Viena bobute sake, kad cia gali skaudeti arba susiaurejusi zarnos kilpa kaip
tik toje vietoje yra 90 laipsniu kampas ir gali buti tik susiaurejimas, arba
bluznis ir joje kazkas kazkas negerai...
nes kraujo tyrimas normalus, rodo tik viena eilute 4x padidejima
o vat  CRB tyrimas rodo 25-30 vietoj leidziamu 5... zodziu kazkoks uzdegimas
yra, bet sakau, man asmeniskai jau 2 metai niekas nieko negydo ir jokiu
vaistu dar negavau.... tik siuntineja is "Tamosio pas Petrosiu."...
Man 55m  kol kas nedvesiu dar...

Tik va viena problema, kiek kartu valgau, tiek kartu ir i WC uz pusvalandzio

Na o ryte... galiu net nevalgyt nieko, bet ryta reikia keltis 5val, kad iki
7val jau galeciau i darba isvaziuot.... nes jei atsikelciau 6.30 tai i darba
vaziavimas gaunasi su didelem problemom nes reikia 3-4kartus ieskot WC....
Zodziu tau sprest pagal save, bet man jau ta problema virs 5metu o skaudet
pradejo apie 2 metus atgal....