Tema: Re: Ats.: Del auksto spaudimo
Autorius: Yvl
Data: 2015-08-17 16:18:05
o pas mane zinau, kad didelis, bet jeigu daktarams nepasakau - visada
matuodami 120/80 randa :)

"Lameris"  wrote in message news:mqlg8q$b7u$1@trimpas.omnitel.net...

Tai, kad kapeikos dabar kainuoja aparatas spaudimui matuoti, matuok namuose.
Man irgi poliklinikoj užkyla, namuose matuoju, net per žemas būna. Namuose
70/115. Poliklinikoj 90/135.

"Dariushhh"  parašė naujienų news:mnu4hh$eqt$1@trimpas.omnitel.net...

Idomu yra tokia diagnoze kaip spaudimo matavimo fobija ? :D Juokas juokais,
bet man jei kur nors poliklinikoj ar siaip kas nors nori matuot spaudima,
jei tik isgirstu apie tai, iskart pakyla spaudimas juodai, sirdis pradeda
kalatotis juodai... Kokia 80% kartu taip pasireiskia, kartais kazkaip
moraliskai bandai nuramint save, tai dar dar parodo kazka tikslaus, kame cia
kampas idomu ?