Tema: Re: Del panaudotu insulino pen'u
Autorius: Drambliukas
Data: 2015-06-12 15:37:40
As tai sunaudotas adatas beviltiskai uzlankstau, uzmaunu dangteli ir ismetu.
Penas gi be adatos, kodel jo negalima tiesiog ismesti.
Bet tai manau, kad kaip ir Senukuose dienines lempas atnestas utilizuoja, tai ir
vaistineje - nunesk ir palik kur nors. Ten jau Ju sazines reikalas bus ar ismes su
siukslemis.