Tema: Re: noras/rotas ar pan
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-12-17 21:58:54
pipirai ishtikro nafik. arba vaikams. gerai ir konjakas ir starka ir
devinerios ;)

"ALORA"  wrote in message news:m6rvif$jg$1@trimpas.omnitel.net...

ne nu, 100 g, tai nafik dar tie pipirai :)
Man tėtukas sumaišė, kai buvau gal 16-17 metų, po 2 savaičių kankinimosi nuo
pilvo skausmo. Akys ant kaktos užlipo, dūmai per ausis išvirto ir dangaus
vartai atsivėrė, ale pilvą skaudėt nustojo negrįžtamai

"Sail"  wrote in message news:m6rp3g$qm6$1@trimpas.omnitel.net...

25 gramai tai tiesiog nerimta. Minimum 50 bet tikrai geriau 100.

Jaunystej pabandziau, kai dar gerkle neistreniruota buvo, oi pamenu begau
prie saldytuvo surio uzkast, tiesiog nesupratau tada koks efektas bus.