Tema: Re: Ar galiu gerti?
Autorius: Glebas
Data: 2014-10-23 08:44:41
Man po tokio paties fejerverko (dvylikapirštės perforacija) chirurgas
aiškino "pirmas priešas - dešrelės! niekada ir jokių". Tada sako gerai,
šiandien jau gali valgyti po truputį, eik ligoninės valgyklon, "antra
dieta". Nueinu, pasakau kuri dieta ir gaunu dešrelę su grikiais :D
Nežinau kiek tokie dalykai būna vienodi visiems žmonėms, man tikrai padėjo
požiūrio į kai kuriuos dalykus keitimas.
Kiek daugiau džiugesio ir kuo mažiau savigraužos ar pykčių, nervų.
Pozityvesnis požiūris į aplinką.
Negaliu pasakyti ar tai buvo pagrindinė priežastis, bet jau keli metai jokių
pilvo skausmų, kas anksčiau buvo tikrai dažnas reiškinys.
Dėl degtinės negaliu nieko pasakyti, nes visiškai nevartoju stipriųjų gėrimų
ir nesijaučiu kažką prarandantis dėl to :)