Tema: Re: nemenkai skauda galva
Autorius: ALORA
Data: 2014-01-16 09:52:08
kam aš čia taip padariau? kam aš čia ble nustačiau diagnozę ir gydymą
paskyriau? Ar šiaip, kai nėra ką pasakyti, reikai paminėti mane?
Susikiškit savo skausmus kur norit dėl manęs. Ar įsivaizduoji, kad čia man
kokia nauda iš to yra?

"Masala"  wrote in message news:lb80r7$u5l$1@trimpas.omnitel.net...

Arba palauk, tuoj ateis Alora ir nustatys diagnoze bei paskirs gydyma :D