Tema: Re: Kur pasiskaityti apie MRT skaityma
Autorius: ALORA
Data: 2013-11-21 18:29:08
teisybė. Jei reikia žinoti terminus, aš naudojuos šituo
http://www.mr-tip.com/serv1.php?type=db

Taip pat yra nemažai 'klinikinių studijų', kuriuose aprašyti rekonstrukcijos
ypatumai ir galimi artefaktai.

Knygų irgi debesis yra. jeigu profesionaliai, tikrai geriausia pradėti nuo
geros knygos

"ejs"  wrote in message news:l6l7cj$a7c$1@trimpas.omnitel.net...

2013.11.20 23:23, siGis rašė:
> Paprasto aprasymo kas matosi megnetinio rezonanso nuotraukose. Kaip
> atpazistamas pvz. uzdegimas, skyscio sankaupa, polipas, auglys, atrofija
> ir t.t. Kas atvaizduojama sviesiais tonais, kas tamsiais. Ka parodo
> 'color remap'. Ar gal kokia nuoroda i K-PACS manuala.

Jei profesiniams tikslams, perki tam reikalingą literatūrą ir pabūni
Leninu. Paprasti žmonės tam skiria ~10 savo gražiausių gyvenimo metų.

Jei kaimynui reikia - pamiršk.

--
ejs