Tema: Re: Rooibos
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-11-13 15:45:00
Na, apžiūrėjau rooibos dėžutę, parašyta twenty tea bags, darau išvadą, kad
tai visgi arbata.
Paskutinį kartą gėriau vakar ryte per pusryčius, šiandien pakeičiau į
žemuogių arbatą, spaudimas 118/79, kaip ir turėjo būti. Aš rooibos tik vieną
dėžutę nusipirkau, šiaip visą laiką geriu Žolynėlio vaisinę arbatą su
žemuogėmis. Vieną kartą pavaišino rooibos svečiuose, pasirodė skani, bet va
su šalutiniais poveikiais man. Juodos arbatos jau kelerius metus nebegeriu.

"John Smith"  wrote in message news:l5vqt4$pf0$1@trimpas.omnitel.net...

as labai megstu juoda plikoma arbata tik is dideliu lapu
ir beda manau cia nearbatoje ar kokiose gerimose - pabandyk pailset