Tema: Re: Gydimo istaigu rekomendacijos.
Autorius: ALORA
Data: 2013-11-03 15:08:59
jeigu turi viršsvorio, numetus viskas susitvarkys. Tyrimai paprastai rodo
organų pažeidimus, tačiau negalavimai prasideda nuo funkcijų pažeidimų - jų
labai dažnai tyrimai nerodo. Aišku, čia būrimas iš kavos tirščių, bet amžius
plius sutrikimai labai panašu į viršsvorį (galbūt + alus arba alkoholis
vakare ir riebus arba baltymingas maistas)

"ARaven"  wrote in message news:l4b5nv$37m$1@trimpas.omnitel.net...

Vieta netiek svarbi nors pats esu Šiaulietis,

Metuku man nedaug 30+ bet prasidejo visokie negalavimai. Spaudimas, lyg
sirdis biski per daznokai plaka, desiniam sone po sonkoliais kartais
paskauda. Nueinu pas savo seimos daktara mes maloniai pasisnekam koki
tyrima pasidarom nieko nerandam ir toliau taip gyvenu.

Taigi noriu paklausti gal kas gali rekomenduoti kokia privacia
neprivacia gydimo istaiga. Kur uz atitikama atlygi paimtu normaliai ir
istratintu mane su visais tyrimais kuriu reikia ir kuriu nereikia. Nes
spelioti koki tyrima pasidaryti as neturiu kompetencijos, o seimos
daktaras fainas bet....