Tema: Re: vaistai nuo skausmo ne ibupromo pagrindu?
Autorius: CatBlack
Data: 2013-10-01 18:53:36
:)) Na taip taip, vaistininkas juk tik prekybininkas, ka gydytojas israse, ta ir turi duot.

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:l2emvv$asb$1@trimpas.omnitel.net...
bet kad labai jau ikyriai vaistininkai prastumineja visokius vaistus
papildomai, va siandien ryte pirkau Dolmen, sakau duokit tiek ir tiek, tai
jis sako imkit ir Neurorubine jei nealergiskas magniui...bus geriau kartu su
dolmenu...as kaip ir linktelejau galva ir susimeciau (a vdrug nakti
komplikuosis ir kauksiu nuo skausmo) ai galvoju pofig jei nebrangus tai
paimsiu...gal...bet gydytoja jo neisrase, o tas tuo metu imuse i kasa..ziu
kaina jo 18 litu, nafig sakau nereikia - brangus o ir gydytoja jo neminejo,
tai imk sako puse pakuotes, tai galutinai susiparinau ir sakau nereik man jo
neimsiu tai susiraukes beveik atgal padejo...o feja mano kiek kartu pirkus
visokius moteriskus dalykus tai magnio b6 ar dar ko ne vtiemu (ko nepraso)
visada pasiulo...uzknisa
is kur tiem vaistininkam zinot mano ligos istorija ar kam as alergirskas ir
kokius dar vaistu be perkamu naudoju, manau ju pareiga pries perkant klienta
kiek butina apklaust ir nesant to kas butina pasiulyt alternatyva tinkama
bei trumpai informuot klienta kaip preparatas vartojas na ka jie ir
daro....o daugiau nepatinka kai jie is saves gydytojus strojina.