Tema: Re: akiu lasai
Autorius: ALORA
Data: 2013-08-19 21:51:11
vertimas zašybennas, čystai po litoviškas. Jeigu jau taip puikiai
padengia akį riebalų sluoksniu, tai ir oro turėtų nepraleisti, o tai jau
kaip ir blogai. Aišku, aprašymas labai trumpas, neaišku, kokios ten tos
nano. Esu kažkada juos ar kažką panašaus bandžius, bet kažkokio stebuklo
nebuvo. Tyrimai neparodė, nieko nereiškia, nes akademinė medicina
tyrimus vykdo ne ilgiau nei 5 metus ir per tą laiką labai tikėtina, kad
pažeidimų, kuriuos jie sugeba nustayti, nebuvo. Arba buvo „statistiškai
nereikšmingai“