Tema: Re: papildai profilaktiškai širžiai pastiprint?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-07-26 22:46:22
Reziumė - mažiau judėk, širdis pailsės.

"ALORA"  wrote in message news:ksub32$bu0$1@trimpas.omnitel.net...

tai, kas mums ištvermė, širdžiai ir yra kraujospūdžio-pulso reguliavimas.
kitaip ji neveikia. Ji labai paprasta. Todėl būna milijonas priežasčių, o
išdava ta pati - padidėjęs kraujospūdis, pvz. Po pagyvenimo kalnuose, paskui
žemumoje bus lengviau, bet atvirkščiai. Žodžiu, reikia turėti daugiau
deguonies kraujyje, kad širdžiai reiktų mažiau pumpuoti, kai raumenims jo
pritrūksta

"Jurgis"  wrote in message news:ksu1nf$717$1@trimpas.omnitel.net...

Na man svarbiau jo "ištvermę" padidint, o ne "galingumą".
Nes po kalnus vaikščiot itin didelio perkrovimo nebūna,
bet pastoviai šiek tiek didesnis --
tad vožtuvo papildomai manau, nelabai plėšytų,
bet nuovargis susidaro...