Tema: Re: ar gali jaustis sloga nuo refliukso?
Autorius: TomS
Data: 2013-05-05 15:35:19
man daba irgi kazkas panasaus.. jokio heartburn - grynai gerkles skausmas..
itariu labiau persalimas nei refliuksas. nors paumeja rytais..

"Alee"  parašė naujienų news:km3o3m$h1b$1@trimpas.omnitel.net...

Turbut specifiskiausias refliukso pozymis - skausmas / svetimkunio pojutis
uz krutinkaulio.
amerikonai vadina "heartburn", kadangi pojutis mazdaug sirdies plote (nors
su sirdim nelabai ka bendro ir turi).

Pas pati, pagal aprasytus simptomus i refliuksa cia visai nepanasu...

O siaip, jei temperaturos nebeturi - nereiskia, kad sloga baigesi..
organizmui reikia laiko i vezias atsistot..

"Jurgis"  wrote in message news:km2idq$ic1$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

man refliuksas kartais pasireiškia - tai jaučias, tarsi skauda gerklę
(nes rūgštelė pagraužia) ir ten visokių skreplių prisikaupia.

bet va, ar gali ir nosy snarglių nuo to privist? :D
nes kitų peršalmo simptomų kaip ir nejaučiu, bet visą savaitę gan
nuoširdžiai snargliuoju (ne skystai, bet labiau tokiais "riebiais")...

kaip tik buvau tarsi apsinuodijęs praitą savaitgalį (biški temperatūros
buvo ir viduriai kliuksėjo)...

tai bandau suprast, kas čia limpa prie manęs...