Tema: Re: UV apsauga nuo saules
Autorius: keturi
Data: 2013-04-23 13:58:57
Pirk žinomos firmos akinius, pvz. Polaroid (http://www.polaroideyewear.com).
O ypatingai akinius su poliarizuotais lęšiais (Polarized Lenses).
Kainuos ~ 100-200 Lt.
Tikrai būsi tikras, kad akys bus apsaugotos.
Bet kuriuo atveju prie akinių turi būti informacija apie UV spindulių
pralaidumą.

Geriau visai nenešioti akinių saulėtą dieną, nei nešioti netinkamus
akinius. Akys bent jau natūraliai prisimerkia esant per dideliam šviesos
srautui, kai tuo tarpu nešiojant netinkamus akinius, bus apgaudinėjamos
akys - jos neprisimerks, ir tokiu būdu žalosi savo akis.