Tema: Re: Koju turpimas
Autorius: ALORA
Data: 2013-03-30 12:09:49
turiu omeny smulkių periferinių kraujagyslių užsikimšimą ir tai yra
mikroangiopatija, o ne neuropatija. Nervai čia nėra priežastis, nors ir
pažiūrėjau, kad LT literatūroje tai vadinama neuropatija. Aišku, čia
pažeidžiamas jutimas, bet pavadinus tai neuropatija išeina, kad gydyti
reikia 'nervus', o tai nesąmonė. Žodžiu, aš tebeteigiu, kad priežastis yra
kraujagyslės, o ne nervai.

Mano išsilavinimas tamstos nurodytojo nė iš tolo neprilygsta

"Donas"  wrote in message news:kj61id$94p$1@trimpas.omnitel.net...

Jei ir butu tai ne angiopatia, o greiciau neuropatia.
Greiciausiai is viso nieko rimta, reiktu kreiptis i neurologa.

ALORA- koks Tamstos isilavinimas, jei nepaslaptis? Pagal komentarus duociau
BPG rezidentas i pabaiga ;)