Tema: Re: Pastoviai skauda gerkle
Autorius: Ton
Data: 2013-03-26 17:25:39
tai va daktare Alora, pries tris savaites ir klausiau jusu del sirdeles. o
viskas prasidejo nuo kosulio paprasto, paskui su charkemis, paskui
bronchitas, plauciai, sirdele. gerai kad tuo ir baigesi o ne mirtimi

"ALORA"  wrote in message news:kik2gt$puf$1@trimpas.omnitel.net...

beje, apie tą silpnumą - pas silpno imuniteto žmones bakterijos nukeliauja
giliau - į plaučius ir širdį ir pan.

"Herkus"  wrote in message news:kihpu2$so$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane irgi yra kažkas panašaus, tik aš visad vadindavau savo silpnąja
vieta-achilo kulnu:) Niekuo nesergu metų metais tik periodiškai gerklė.
Bet tada dažniausiai su šiektiek temperatūros ir prieš pabaigą atsiranda
sloga. Bet gydytis ėjau po to, kai ją pradėdavo mausti vien nusiprausus
vėsesniu dušu ar ryte praėjus basom per kambarius. Ir skaudėt pradėdavo
turbūt  30min bėgyje. Buvo neįtikėtinai jautru pasidarę. Ištyrė, pagydė.
Dabar greklė būna tik kai akivaizdžiai lauke sušalu. Ir medus tada
veikia:) O tam jautriąjam tarpe nei medus nei kas kitas padėdavo.