Tema: Re: zalios suns akys
Autorius: Daiva D.
Data: 2013-03-07 13:29:49
Tiksliai atsakys apžiūrėję šunį L. Piečiukaitis Vilniuje arba E.
Diržinauskas Kaune.
Šiaip beveik visi šunys (išskyrus kurtus) prastokai mato. Tačiau regėjimas
jiems nėra pagrindinis pojūtis.
Apie aklus šunis http://taksuforumas.puslapiai.lt/viewtopic.php?t=658

"as"  parašė naujienų news:kh5nng$lns$1@trimpas.omnitel.net...

Manyciau, kad visgi su regejimu suniui problema, nes nunesiau paesti ryte,
tai jis eina uostinedamas link edalo, nors ryte jau visiskai sviesu buvo.
Perziurinejau kiek sugebejau visokiu foto internete, bet ne viena tiksliai
taip neatrodo kaip mano suns akys. Daugumoj vietu raso, kad akys tampa
melynai pilkos (drumzlinos) kai yra katarakta, vienoj vietoj radau, kad gali
buti ir zalia "danga".
mano suns akys panasiausios i cia parodytas
http://www.dog-health-today.com/dog-eye-problems.html
Nors ten kalba, kaip suprantu, apie ibrezimus.