Tema: Re: uzskaitom ar nuteisiam?
Autorius: ALORA
Data: 2012-12-11 13:54:12
nu tai kas be ko :)
dar yra iš tos pačios kosmonautų serijos tokios ausinės, prijungtos prie kompo, kurias uždeda tau ant ausų ir per 45
minutes ištiria tave visą iki ląstelės lygmens ir parodo visą viduryną kompe - kur ten pas tavy kas netvarkoj. Ir,
aišku, po to visą sąrašą preparatų su TM ir (R) pateikia. Pamiršau pavadinimą. ne omron, ne oberon... Bet lochatron irgi
atrodo ne. Žodžiu, aš jį išmėginau iš sportinio intereso. Kažkokiu stebuklingu būdu jis many nuskaitė diabetą ('tyrėjas'
žinoti tikrai negalėjo ir jeigu aš pati to nežinočiau, jis būtų atmetęs šią prielaidą kaip neteisingą). Tai va, nustatė
man aparatas diabetą ir standartiškai nusprendė, kad tai 2 tipas, ir pašlo gavno po trubam: nutukimas, kasa, širdis,
aterosklerozė, visas standartinis chlamas. Tyrėjas visas netgi susinepatogino, sako, čia po to reikia žiūrėti, kas tinka
ir atmesti, kas netinka. taip ir nesupratau, kodėl žiūrėti iš pradžių negalima, o ir paklausti apie esamas būkles irgi
būtų galima. Ir per 45 minutes galima būtų išrutulioti daug tikslesnę diagnozę. Bet tada reiktų nusimanyti, o ne konpe
pasiskaityti, nes programa ir 'sutrikimų' aprašymus pateikia, kad 'tyrėjas' visiško grybo nepjautų. Taip sakant, sumoki
kelias dešimtis tūkstančių eurų į rusijos kosmonautikos kasą, supranti iš nosies į burną ir eini į liaudį gydyti kaip
koks jazus. Kiek teko pasišniukštinėti, 'preparatų' sąrašą galų gale išspjauna visiems labai panašų