Tema: Re: Genocidas
Autorius: ALORA
Data: 2012-11-19 15:14:51
o kas sakė, kad baisu? taip sako tik mogslas, nes jam reikia parduot antibiotikus ir ko.  baimė dėl to, ko nematome, yra
pati didžiausia baimė, tai išnaudojo bažnyčia su nematomu visuresančiu dievu, dabar naudoja medicina. O iš tiesų, mes be
bakterijų ir simbiontų - niekas.

beje, savaitgalį buvau seminare apie mikrobus. Jį vedė tokia habl. Dr.pr.fr. ir pan. mikrobiologė, į koką panaši
bobucia. Įeina ji į auditoriją ir sako: "Sveiki, mielieji mikrobai. Malonu, kad ir savo žmones atsivedėt..." :)