Tema: Re: Nurabinta nosis
Autorius: lllll
Data: 2012-09-18 22:39:12
O pačius bekylančius spuogus bandyta džiovint, kol jie nenusprogo? Kažko
mandro nereikia, kad ir koks arbatmedžio aliejus - dezinfekuoja, džiovina,
skalsus (ant ausų krapštuko užvarvinus kelis lašus prispaust prie spuogo ir
palaikyt, porą-tris kartus per dieną)...
Iš "klijų" - yra purškiamas pleistras pirkt, bet įtariu, kad ne to reikia -
jis nesuteikia nei spalvos, nei labai ten gijimą skatina, tokia plėvelė
permatoma. Gydymui irgi galima ką nors iš natūralesnių ieškot - pvz.
propolio pudra, jei jau iš ne vaistinės, bet ir ne kosmetikos tipo (pvz.,
šita rašo, kad skatina gijimo procesą ir šiek tiek maskuoja
http://www.annalotan.com/big_pic/1301.html).
Jei jau labai norisi maskuot - galima ieškoti kosmetinių pudrų. Arba iš
vaistinės spec. spuoguotai odai, arba iš natūralesnių, be n+k ingridientų...
tik jos duobės neužmaskuos, nebent spalvą, ir džiovinančiu poveikiu tikrai
ne visos pasižymi.

lllll

"Gintas"  wrote in message news:k39km2$pha$1@trimpas.omnitel.net...

Na, tipo tarsi giluminis spuogas atsiranda nei is sio nei is to.
Nepriklausomai, ar ji ispausi (atsiradus baltai virsunelei) ar ne-po to ta
skylute nelinkusi uzgyt. Nu negyja , nors tu ka. Arba uzsideda sasiukas,
kuris nenukrenta menesiais arba aplamai pradeda slapiuoti. Nuplovus pvz su
peroksido tirpalu-buna tokia raudona deme, tarsi mesa be odos ir tiek.
Neauga oda per nakti, taip kaip vaikysteje :) Kazkada su zelionke
patepiau-tarsi apgijo per nakti. Bet juk nevaiksciot nosi su zelionke
nusitepus?

Kazkada vaikysteje buvau paseles ta nosi-gal del to. Bet tai retais
periodais, kai ner sasu-nosies odos spalva normali, kapiliarai neissiplete.