Tema: Re: Ko truksta oraganizmui?
Autorius: RaR
Data: 2012-09-04 11:42:16
Na taip, lyg ir apmirė, su aukštais dažniais blogai. Priežastys
neaiškios, tai gali kaltinti ką nori. Be abejo, dėl vaistų, tai apie jų
šalutinius poveikius galima spręsti turint bent minimalią statistiką.

O šiaip jei į temą, tai mano, gilaus materialisto požiūriu, bet kokie
psichosomatiniai sutrikimai turi savo fiziologines priežastis, tik jas
dar ne visada moka aptikti, todėl konstatuoja tik pasekmes. Štai ir man
tuomet buvo konstatuota neurocirkuliacinė vegetodistonija. Tipo jokių
fiziologinių sutrikimų nėra - priežastys tik psichologinės, pagersi
grandaxin'ų, pakalbėsi su psichologu ir praeis. Bet man jau tuomet tokia
diagnozė atrodė skirta aprašyti kažkokią bendrą simptomų visumą, kurios
priežastys neaiškios. Gal tai buvo infekcijos pasekmės, gal
apsinuodijimas, gal kažkokių priežasčių sukeltas galvos kraujotakos
sutrikimas - visam tam pagrindo buvo, simptomai buvo labai nemalonūs ir
stiprūs. Be to, kaip jau labai greitai paaiškėjo, įvyko ir negrįžtamų
fiziologinių pokyčių (bent jau tas spengimas), ir jie su laiku kiek
sustiprėjo.