Tema: Re: stuburo isvarza ir accu-spina
Autorius: ALORA
Data: 2012-08-19 12:04:22
nežinau būtent šito būdo. pagal idėją, turėtų būti saugus, nes tokie būdai geriausiu atveju vos efektyvūs, bet dažnai
yra per silpni, kad būtų veiksmingi. Tačiau žalingi - labai retai. Didžiausia žala yra, kad darant KAŽKĄ galima
pražiopsoti besivystančią problemą. Nu bet čia teorija. Bet jeigu nepadeda, nedaryk daugiau, tikrai nepasimoka. Tai
nebūtinai aparato žala. bet greičiausia vystosi toliau tavo liga.
Iš tavo aprašymo sunku suprasti, kas ten tau iš tikrųjų yra. Stuburo išvarža aš įsivaizduoju kaip tarpslanksteliniame
tarpe esančio disko praplyšimą. Tas diskas išlaiko tarpus tarp slankstelių, o jie reikalingi tam, kad amortizuotų (kad
vaikštant nesikalatotų galvos smegenys ;) ir kad nespaustų iš slankstelių išeinančių nervų. Tą diską sudaro toks tipo
želatininis žiedas ir viduje esantis tipo silikoninis daigtas. Tai kai tas žiedas praplyšta, tas daigtas biškį išvarva
ir tada sumažėja tarpas ir ima spausti nervus (dėl to skausmas jaučiamas atitinkamoje vietoje - kojose ar pan.). Ką
duoda tempimas aš net ir nežinau... Man atrodo, tai tik laikinas efektas ir turbūt nukreiptas į raumenis, o ne į
stuburą. Bet tikrai nežinau. Viena aišku, jeigu tau yra tarpslankstelinio disko išvarža (protruzija/ekstruzija), tai su
slanksteliu manualiai tikrai nieko daryti nereikia, nes slankstelis čia ne prie ko. Aš manau, kad yra tikrai pakankamai
daug alternatyvios medicinos būdų be stebuklingų aparatų šiai problemai - osteopatija, kraniosakralinė terapija. Mano
pažįstamai metų pradžioj buvo gan sunkus ekstruzijos variantas ir daryta operacija, daba sako, kad geriausiai skausmus
ir tinimus panaikina dėlės...
Bet žinok viena - greitai čia nieko nebus. tai labai delikatnas dalykas