Tema: Re: gipsas ir vairavimas
Autorius: PukiS
Data: 2012-08-17 12:35:20
na as su desnes kojos plysusiai raisciais vairavau, automatas tiesa pas
mane, tai kaire koja biski pradzioj stabdi per stirpriai maigiau o paskum px
:)

"lllll"  wrote in message news:k0i9kp$7ov$1@trimpas.omnitel.net...

Gal kas žinot: gavau padikaulio lūžį, gipsinė langetė. Reikės kitą savaitę
važiuot nedarbingumą pratęst (antra savaitė iš šešių gipsui), ar galiu
vairuot, nes labai nepatogus gydytojo darbo laikas ir nebus kas daugiau
nuveža.
Skaudėt man neskauda (iki gipso savarankiškai į traumatologinį nuvairavau),
gydytojai normaliai nieko nepasako, vos ne tai, kad vienu žodžiu, ir tik jei
paklausi... apie vairavimą, kaip supratau, labiau iš tos pusės, kad
"nepatogu, pedalų nepaspausit", bet konkrečiai nei uždraudė, nei leido,
nieko konkretaus... Važiavimas ne per miestą, ne piko metu...

lllll