Tema: Re: elektrinis oral-b crossaction sepetelis
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-05-25 11:26:58
Eiktu, man tai veikia tie nano normaliai, sakau dantys puikus, dantistes
adresa uzmirsau, uztenka valytis karta per savaite. Dabar visiem patariu.

"Rrr"  wrote in message news:jplj94$5jc$1@trimpas.omnitel.net...

Kazkas neblogai pinigeliu pasidaro su situ reikalu, stumdo ne tik sepetelius
bet ir kitoki mesla - kinietiskus jonizatorius automobiliams ir pan. Reali
ju (sepeteliu) kaina $1.89 (gaunasi 5LT - su pristatymu i namus is kinijos
uz 4 vnt.). + Kaip cia meluoja specifikacija, ten nera jokiu nano, jokios
anglies ar aukso dulkiu ir kito meslo, apie kuri cia raso, eilinis
kinietiskas crap'as. Beja, perkant didesnius kiekius - ju kaina sumazejas
dar 10-30% pas kiniecius.

Man patiko tikars ju aprasymas:
Nano = mazi, skirti vaikams arba kelionei.
Made from synthetic resins and plastic. :-D

Pradzioj stumde situs (aka nano + aukso dulkem dengti :-D):
http://www.ebay.com/itm/4Pcs-Colorful-Nano-Dental-Care-Premium-Toothbrush-Set-/280658840500

Po to situs (aka nano + anglies dulkem dengti :-D):
http://www.ebay.com/itm/Travel-Hiking-Camping-Daily-Used-Dental-Toothbrush-For-Adult-Kids-/110748958553

Tie kur dabar: reik paieskot, ant greicio neradau.

Jonizatoriai masinom (aka labai kruti, kurie dar ir pavojingi (ozono
generavimas) sveiaktai :-DDD):
http://www.ebay.com/itm/Pamper-Care-Your-Car-Mini-Auto-Car-Fresh-Air-Purifier-Oxygen-Bar-Ionizer-New-/180889751090

Kinietiskas meslas ir tiek, o kainos uzkeltos po 5-10 kartu.

True story. ;-)