Tema: Re: Alus vyrams suaktyvina protą: studija
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-20 14:22:31
taip, tai dėl pagreitėjusios medžiagų apykaitos, vargu ar dėl kažkokio išsivalymo. Pagal idėją, turėtų ir greičiau pasišalinti, tad
laisvieji radikalai teoriškai turėtų daryti mažiau žalos. Teoriškai. O kadangi mažiau išgeriama, tai mažiau tų radikalų ir susidaro.
Žodžiu, geriant ir sportuojant gaunam gryna teorinė nauda :)