Tema: Re: širdies veikla pirtyje
Autorius: pracyvnas
Data: 2012-03-27 14:14:36
Betai o koks malonumas tokioj pirty kentet? Ausys svyla, ikvept neimanoma.
Net tas vadinamas "prakaitas" tai greiciausiai ne prakaitas o garu
kondensatas ant kuno ir tiek. Man ~70 laipsniu pirty pats tas pabut, netgi
vandens pylimas ir dirbtinis karscio kelimas nebutinas. Pasedi 10-15
minuciu, isprakaituoji, alaus gurkstelni ir spakaina.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Prie kokio 100 tikrai pilam :)