Tema: Re: Kraujo tyrimai
Autorius: aa
Data: 2012-03-24 22:56:20
Esme ta, kad as nezinau ar vel blogai bus/yra ir ar reikia eit pas
gydytojus. Nes kaip suprantu ast/alt gali nuo fizinio kruvio buti
pakile? Ir ar toks pakilimas skaitosi didelis?
Man pilva(ar tai vidaus organus) skaudejo anksciau, o siuo metu, kartais
buna vos jauciamas silpnas maudimas. Bet i tai nekreipciau demesio, jei
nebutu buve problemu pries pusmeti.
Gastroenterologiniai tyrimai geri, gelta nesirgau, alkoholi vartoju
retai(per sventes nedaug vyno ar i menesi 1-2 buteliai alaus).