Tema: Re: nemalonus jausmas gerkleje..
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-16 10:29:13
tuoj išsitrauksiu savo krištolinį rutulį :)
gali būti. esmė ne rūkymo ilgumas ir net ne praėjęs laikas nuo metimo. Esmė yra, kiek ir kokiu būdu buvo pažeisti plaučiai
(kvėpavimo sistema apskritai) ir kaip intensyviai visa tai regeneruojasi. Sako, kad toks skrepliavimas, kai tarsi nėra priežasties,
dažniausiai būna būtent rūkaliams arba metusiems rūkyti. Ir tai ne visuomet būna iškart po to metimo. Būna, kad metusysis
skundžiasi, kad kol rūkė, problemų neturėjo, o dabar kosi ir skrepliuoja. bet tai ir yra kvėpavimo sistemos atsistatymo arba kovos
su mechanizmas, kuris būdingas bet kuriems kvėpavimo takų susirgimams. Užsitęsusi padidėjusi gleivių gamyba savo ruožtu vėlgi kelia
problemų, nes gali užkimšti smulkias bronchioles, užsistovėjusios gleivės yra gera terpė mikrobams veistis ir pan.

Ką daryti - ką aš žinau :) Turbūt, priklausomai nuo konkrečios situacijos. Daba yra kažkokie masažai, vokiškai tai vadinasi
Klopfmassage, angl. tapping massage. tam tikras vibruojantis arba "daužomasis" masažas. Jis atliekamas pacientui gulint tam tikra
padėtimi ir terapeutui atliekant tam tikrus smūgiuojamuosius judesius :) Na, skaudėti neturėtų :) bet tada išteka tos gleivės iš
užsikimšusių bronchiolių ir nuteka, kur reikia. Nes, pvz., jeigu bronchiolė kažkur apačioj užsikimšusi, ta užsikimšimo būsena gali
būti padidėjusios gleivių gamybos priežastis, nes gleivėmis kūnas bando išvalyti užsikimšimą.
Bet aš siūlyčiau pradžiai druskų kambarius - ne mažiau nei 10 seansų kursą, kelis kartus į metus