Tema: Re: Meskapedziu tampu. Ku daryc?
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-13 16:28:18
ypač, jeigu tai apmoka ligonių kasa. Nes tada gydytojas renkasi brangesnę procedūrą. Išrašyti vidpadžius jam absoliučiai neapsimoka,
nes juos gamina ortopedijos technikas ar kažką tai. Na, čia vokietijoje taip. Man atrodo, kad Lietuvoj gydytojai ortopedai su
ortopedais technikais bendradarbiauja glaudžiau