Tema: Re: Q: pieno produktai si marketo?
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-22 11:58:26
didelio skirtumo su natūrproduktu nėra. nes ir natūrprodukte tos vertės nėra labai didelės ir stipriai svyruoja, priklausomai nuo
karvės ir nuo jos ėdalo. Tad to gėrio į parduotuvės produkciją pridėti yra lengviau, nei į natūralią :) Tikras skirtumas yra
riebalas. Kiek pamenu, pas mano babcią karvių pieno riebumas buvo nuo 4 iki 5 apsukų, mažesnio riebumo karvės buvo neeksploatuojamos
pienui. Natūralus pardoj vadinasi 3,5 proc. Apskritai, dabar linkstama manyti, kad pieno ir jo produktų vertė stipriai pervertinama
mūsų persirijusioje visuomenėje. Kažkuo labai ypatingai naudingi ir reikalingi jie nėra, bent jau, juos galima ramiai vartoti ne
kasdien. Pienas, grietinė, jogurtas - iš esmės nesiskiria nuo bobutės savo kalciais, atsargiau reiktų žiūrėti į sviestus ir sūrius,
kuriuose gali būti (ir bus) medžiagų, kurių normali statistinė suvidurkinta bobutė nededa. Bet jeigu vartoji ne kasdien ir ne visada
tą patį - vargu ar stipriai pasikenksi. O dėl pagalbos, kaip sakiau - kažkaip ypatingai naudingi mūsų statistiniam suvidurkintam
miestiečiui nėra nei maksimos, nei bobutės produktai