Tema: Re: Juokas dalykas rimtas ar nerimtas?
Autorius: nw
Data: 2009-04-02 13:33:56
> nelabai supratau apie gyvuliukus ir kažkieno kaltę. Tipo, aš nesuprantu,
> kad

2 atskiros temos. Matau isnarpliojai pagal tradicine leksika. Nieko tokio :)
Yra toks posakis 'pats daro juokingus'.
T.y. juoktis galima is daug ko, nuo fantazijos priklauso, ne tik is zmoniu.
Bet nevisada isliks galimybe pasijuokti su juoko objektu.

> pati taip darau, ar ką? Bet aš būtent apie save ir kalbėjau:) Nelaikau to
> nei kalte, nei nuodėme ir netgi ne trūkumu. Protingas žmogus kandžias
> pastabas traktuoja kaip neįpareigojantį būdą pažvelgti į tam tikrus su juo
> susijusius dalykus iš šalies ir jo klausimas bus "kodėl aš taip iš šalies
> atrodau". Tai labai geras klausimas, ypač, jei pavyksta rasti jo
> atsakymą:)

Protingam zmogui jumoras isvis gali tapti galingu irankiu kai kalba eina
apie nuomones, imidza, psichologini spaudima ir pan.
Pvz. kai grasina ir zinai, kad anas realiai nieko negali padaryti (isskyrus
paveikti psichologiskai), tai geriausia pasijuokti.

> Liūzeris susiparins, puls į isteriją ir įžeidinėjimus bei kitaip bandys
> nukreipti dėmesį nuo savęs į kitą, su mintim "tegu net nedrįsta taip manęs
> matyti":)

taigi savikritika yra labai sveikas dalyks. Kai jos truksta zmogus net ir
svelniai patrauktas per danti del to kaltins kitus, todel
kartais nepazistamoj kompanijoj geriau su jumoru atsargiai (teko pasimokyti
:)). Taigi pasiepiant koki luzeri geriau sudaryt
situacija, kad kaltininku jis pamatytu save ;)

> Beje, tamsta nesate liūzeris pagal šį kriterijų

kur plojimai auditorijoj??? :))