Tema: Re: Sporto Klubas Vilniuje
Autorius: Jojo
Data: 2009-03-31 10:16:37
ir as ten vaikstau.
Sporto sale:
dviraciai daznas paluze (pedalai prasisuka ir labai nemalonu juos minti).
takeliai 2, yra slidininko treniruoklis, keli mynimo treniruokliai.
treniruokliu daug, kiekvienai grupei po kelis galima rasti. tik as neradau
petims. yra tikrai neblogu variantu. Treniruokliai labai nesuluze, labai
nenudeveti.
Yra hanteliai-kazkada ziurejau, tai gal po 1 pora, max 2 poros.

Po darbo tikrai buna daug zmoniu, masina sunku pasistatyt. paskui truputeli
apmazeja.
Yra garine pirtis ir sauna, salia mazas saltas baseinas ir jakuzi, kur
prilipe visokiu zmoniu (kaip sake treneris-daznas is ju is pirties i jakuzi
lipa nesiprauses). taigi..

klubui duociau 7 dle vietos (nors prie upes, problema su parkingu, toli man
nuo namu, po darbo per kamscius reikia vaziuoti), 8 del sales, treniruokliu
ir zmoniu gausos, 9 pirtelems, 0 jacuzi.

Zmona nueina i kalanetika ar aerobika- tai vienos programos yra tikrai
lengvos (pries tai kitur vaiksciojom, yra ka palyginti), kitos tikrai
sunkios-zodziu, yra ka pasirinkti. jai patinka cia, tik toli vaziuoti. sake,
daznai keiciasi grafikai, kas menesi ar du.