Tema: Re: pylori bakterija
Autorius: sigitas
Data: 2009-03-03 22:40:45
Aš ne medikas, bet nuo senai , seno išsilavinusio ir dideles pareigas
užimančio diedo,
patarimais naudojuosi.
1.Darbas protiškai įtemtas.
2.Visada su pavaldiniais ir aukštesniais stenkis būti nenervuotas ir
nekarštakošis.
3.Nesėkmių darbe neperduok savo gyvenimo draugams(namuose)
4.Jei rūkai, tai, kai tave įnervina kas nors - rūkyk rečiau - sunku, bet
geriau...
5.Suaugęs vyras nuo visokių savaitinių stresų gali išgerti 0,5ltr 40%, bet
gerti reikia
ne kasdien po truputį, o lėtai su gera užkanda per vakarą(1 kartą per
savaitę - nuima visus savaitinius stresus)

PS. blaivininkai galite nekomentuoti...:)