Tema: Re: kur pranesti apie rukancius mokinius?
Autorius: Uu
Data: 2011-09-07 13:14:36
Ir kur tai parašyta?

Iš įdomumo paieškojau - tai pvz.

http://www.zebra.lt/lt/laikas_sau/mamoms/paauglyste/sostines-valdzia-uzdraus-nepilnameciams-rukyti-viesose-vietose-236984.html

yra teiginys "Šiuo metu nepilnamečiams draudžiama įsigyti tabako
gaminius, tačiau nėra draudimo juos vartoti. Svarstant šį projektą
svarbi visuomeninių organizacijų nuomonė ir pasiūlymai, tad projekto
rengėjai laukia šių organizacijų pozicijos".

Už šiukšlinimą dar gal kokia policija galėtų pripaišyt smulkią baudelę
ar įspėjimą, o už rūkymą tai neras kaip nubaust. Tuo labiau, kad
nepilnamečių atveju tėvus tektų baust.

Dar variantas - į vaiko teisių apsaugą kreiptis, tie prižiūri, kad
vaikais būtų rūpinamasi. Bet įtariu, jog jiem netrūksta darbo ir kažin,
ar sudomins tokia problema, kaip kad rūkymas. Bet pabandyti galima.
http://www.socmin.lt/index.php?-685166435