Tema: Re: sirdies "permusimai"
Autorius: Juozas
Data: 2011-08-22 17:45:10
Na tai sakau, jeigu tas naktimis gyvenimas priimtinas, tai nemanau, kad
tai labai blogai kažkas, bet kad ne į gerą tai tikrai. Nes visų pirma
rekomenduojama eiti miegoti visuomet panašiu metu, bei miegoti būtent
naktį. Mano tėvas, kai dar dirbo, dirbo naktimis mediku. Išsimiegodavo
daug, bet toks ritmas sveikatos tikrai nepridėjo.