Tema: Re: Jis krito. Ką daryti?
Autorius: -[antanas]-
Data: 2011-08-01 18:15:27
Tai ne, 18 kilogramų numečiau nuo 2008 pavasario maždaug. Jau net
neprisimenu, gal 2007 rudenį svėriau 106, dabar tos pačios svarstyklės rodo
88. Ką tik pamatavau spaudimą - 132/88. Susitvarkė. Gal buvo kritęs, kad
liepžiedžių arbatos gėriau? Ji mane kažkaip migdo.

"VNO"  wrote in message news:j16e8d$5n7$1@trimpas.omnitel.net...

na ka toliau daryti cia jau kaip pats nuspresi.
bet numesti 20 kg per 8 menesiuis yra labai teigiams dalykas.
dabar tik liko negriziti prie senu iprociu.

VNO