Tema: Re: hepatitas c
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-11-15 10:02:18
nu aš pagailėjau raidžių ir patingėjau išreikšt tokią mintį, kad gydymo
šalutinis poveikis nėra išliekamasis. Nutraukus jį, pakeitus vaistus ar
sumažinus dozę, jis dingsta be pėdsakų. Žinoma tai turi būt gydytojui
prižiūrint.
 O negydymo poveikis gali būt ir dažniausiai būna nebepakeičiamas,
kaupiamasis, neatstatomas ir visam laikui.
Amen.

Į sceną išeina dūdų orkestras. Visi susikaupia. Tikintieji žegnojasi.