Tema: Re: sveikatos sistema
Autorius: CatBlack
Data: 2010-11-11 08:54:44
Nesuzeidei. Bet dabar is tavo pasakymo atrodo, kad visi gydytojai sukciai - nes tipo taip veikia sistema. Tikrai nesutikciau, kad vaistu trukumas ligoninese del to, kad gydytojaui juos isnesa. Tiesa kur kas proziskesne - ligionines tiesiog taupo ir ju neperka; kruvos laimetu konkursu su neispirktais vaistu kiekiais.
Faktas, kad tokiu dalyku budavo, yra ir bus, kaip kad anksciau visi is dabo nesdavo viska. Bet tai isimtys is tasykles, o ne taisykle. Be to, neisivaizduoju, kaip gali vaistine isitraukti i apskaita - greiciausiai tiesiogiai susitaria su vaistininku. Taciau mano galva, tai yra mazesne beda, negu turguose pardavinejami vaistai, kur niekas neziuri nei laikymo salygu, nei galiojimu.

"Gintas" <Gintas@wtf.lt> wrote in message news:ibetfh$t3a$1@trimpas.omnitel.net...
Atsiprašau, kad sužeidžiau jautrias sielas.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5608 (20101110) __________

http://www.eset.com