Tema: Re: Padekit su argumentais :) (Fohow produkcija)
Autorius: Vinetu
Data: 2010-11-09 10:17:53
Totalus kliedesys. Gerbk mano nuomone.

"ALORA"  parašė naujienų news:ib9qr3$ecd$1@trimpas.omnitel.net...

paaiškinsiu pradedančiajam (bet nebaigsiančiam) - autoritetas yra, kai
pasitiki žmogaus sakymu, nes jo žodis tau kažką reiškia, o ne dėl to, kad
jis tave argumentais pridobė. Aš nežiūrėjau, kas ten per lochatronas ir kam
jis geras, bet jei nekenkia, nu tegu žmogus jį turi, kelintas tavo reikalas?
Pasakei savo nuomonę, nepavyko perkalbėti ir susivynioji. Tai vadinasi
pagarba kito nuomonei. Tarp pavaldinio ir vadovo yra baimė, kad vienas gali
pakenkti kitam tiesiogiai, kitas pasikasti po pamatais, ir jokio autoriteto
ten dažniausiai nebūna, nebent koks autoritarizmas, ale tai ne autoritetas,
ponuli. Ir jei tamsta šias sąvokas painiojate, tai nenuostabu, kad vargšas
"draugas" visom išgalėm priešinasi autoritarinės nuomonės primetimui. Tokiu
atveju, ponuli, jei būtinai nori laimėti šitą jūsų koridą, turi spirti
tiesiai į k... niu, kad jam būtų laža tą daiktą ar kas ten yra pirkti.
Apipazorink prieš visą kolektyvą, prieš tautą jau pradėjai tai daryti,
susigės berniukas, ir bus tavo viršus, galėsi ramiai miegoti