Tema: Re: Q: kelnes ;-)
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-10-28 11:42:00
tu ieškai termo ar drenažinių apatinių?
jei termo kasdieniam naudojimui tai polartekinius visi kas turi giria,
bet anie brungūs. pigensė alternatyva flisas. čia iš populiariųjų.
o pats apatinis sluoksnis guahoo. bet man per akis pakanka norfin'o ar
spartos (pamiršau tikslų modelį) ir drėgmės nelaiko ir kasdieniam
naudojimui puikiai tinka - nei kiek neerzina. dar yra lietuviški
"termowave" tai anuos irgi giria daug kas, bet anie 4x brangesni už spartos.

dabar apie kainas.
polartekinius apatinius gautum už kokius 200-400lt;
fleesinius visai neblogus 80-150lt;
apatiniai norfino - 50lt;
spartos - komplektukas 20lt (išparduotuvėje) arba 40lt parduotuvėje;
guahoo - 150-200lt komplektukas;

taip pat gali pasidairyti užusienio šopuose specializuotų rūbų. ten juos
ir pirk jei tik turi galimybę, jei neturi - rask. nes pirkdamas pas mus
gerokai permokėsi.

man pačiam žiemos metu per akis, ant nuogo kūno, drenažinių "aptemtptų"
apatinių. visiška sintetika, nelaikanti drėgmės, tad net gerai suplūkęs,
jau greitai nejausi šlapio, šalto skuduro prie nugaros(!).
jei taupai pinigučius, siūlau pasidairyti į norfino ThermoLine,
TermoWave, arba Spartos. pastarieji beje labai malonūs kūnui, vos
storesni už likusius du iš paminėtų. marškinėliai su labai prailgintu
užpakaliu. bet... jų kelnės su pažemintu liemeniu iš galo. pritūpei ir
jau kiši ranka taisytis. tad siūlau derinti juos su kitų gamintojų
kelnėmis. (arba kelnių spartos išvis nepirkti).

viso turiu trejus dreanažinius rūbus ir dvejus termo. žiemos metu, laika
gamtoje leidžiu ypač aktyviai. žinau ką ir kam rekomenduoju.

specializuotose sporto prekių parduotuvėse viskas bus kone tas pats tik
už daug brangiau. lygink medžiagų sudėtis, siūlių buvimą ir nebuvimą, jų
kietumą.
jei visgi nuspręsi pirkti kažką "slidininkams" palygink kainas tos
pačios prekės Lietuvoje ir už jūrų marių.