Tema: Re: Kaip pakelt hemoglobina?
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-18 16:18:09
jeigu geležies yra pakankamai, tai kas iš to, kad valgys daugiau geležingo
maisto :)
Anemijų yra daug rūšių, jeigu tai tikrai anemija. Jas gali sukelti ne tik
geležies trūkumas, bet ir vitamino B12 trūkumas arba ji gali būti po
didesnio kraujavimo (ir daug daug kitų). Gali būti visai ne anemija, o
eritrocitozė (raudonųjų kraujo kūnelių sutrikimas). Gali būti skysčių
perteklius. Jiegu rezultatas nekinta, gal reiktų nustatyti anemijos
priežastį.

Tiesa, 114 dar ne anemija :)

Mane tėvai kankino ožkos pienu ir burokėlių sultimis. Nežinau, ar padėjo,
bet buvo neskanu :)