Tema: Re: Sveikas darbas kompiuteriu ir kita nuotoliniu rysio priemoniu zala...
Autorius: lover
Data: 2010-09-06 15:28:40

nu cia bendrai sunkus klausimai, kurie priklauso
nuo to kiek zmones viens kita toleruoja.....

daznai gyvenime viskas priklauso nuo to ar patikai
kazkam is pirmo zvilgsnio, ar ne nezinau is kelinto zvilgsnio...
ir sakykim nepatikai.....kokia tikimybe, kad smarkiai
besistengdamas itiksi....

cia panasus atvejis tarkim pabaisai patiko princese, bet pati
princese viena karta pamaciusi ta pabaisa pasakys "BANNED"
karta ir visiems laikams....

gal tiesiog nera prasmes sleptis po interneto skraiste ir viska
daryti viesai, nieko neslepti, o demonstruoti savo baisuma,
kaip tarkim, jeigu demostruojiesi pazinciu portale....
idesi negrazia nuotrauka, tai jokios panos nesurasi, o jei
pasislepsi gali ir surasti, be nuotraukos, atrodysi, naujas ir
paslaptingas....